معرفی برندهای مختلف تولید کننده منوپمپ

مونوپمپ یا پمپ غلیظ کش یکی از ابزارآلات پر استفاده در صنایع مختلف میباشد، در هر صنعتی که در آن از سیالاتی که ویسکوزیته ی بالا دارند یا احتمال سایندگی بالاست و نیاز به استرلیزه بودن دارد، استفاده می شود از این نوع پمپ استفاده میشود. 

از آنجایی که از این وسیله در صنایع زیادی به کار برده میشود، باعث شده است که برندهای مختلفی وارد کار شده و هر کدام در چند سری پمپ های اسکرو خود را تولید کرده و وارد بازار کنند. 

در زمان خرید هر نوع پمپی ، بهتر است که افراد یک شناخت نسبی نسبت به برندها داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب برای فعالیتتان انجام دهید. 

چندین سال است که تولید کنندگان داخلی نیز وارد رقابت با رقیبان غربی خود شده اند و با ارائه ی محصولات با کیفیت توانسته اند بیشتر نیازهای صنعت کاران داخلی را رفع کنند و به همین دلیل نیز هر ساله پیشرفت های بیشتری را به دست می آورند و موفق تر نیز شده اند.

یکی از این تولید کنندگان ، شرکت بهلول است. این شرکت فعالیت خود را 1360 آغاز کرده و توانسته است پمپ هایی مناسب فعالیت های راندمان بالا و استهلاک پایین تولید و وارد بازار کرده اند و همچنین توانسته است مونوپمپ های خود را در چند سری با سایزهای مختلف طراحی و تولید کنند.

مزیت های محصولات بهلول 

  • توانایی برای پمپاژ سیالات دارای ویسکوزیته ی بالا
  • دارای جریان یکنواخت
  • ظرفیت بالا و توانایی نسبتا بالا در تحمل فشار

مونو پمپ NETZSCH

این شرکت یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت های تولید انواع پمپ میباشد ، دفتر مرکزی آن در کشور آلمان میباشد که در بسیاری از کشورهای دیگر دارای نمایندگی و فروشنده میباشد . محصولات این شرکت در صنایع بسیاری مانند صنایع غذایی و آب و فاضلاب و دارویی و بهداشتی به کار میرود.

این شرکت بیش از 60 سال است که در این زمینه فعالیت میکند و از محصولات آن در صنایع بزرگی مانند گاز و پتروشیمی نیز بسیار استفاده میشود؛ دلیل این محبوبیت و طیف گسترده ی کاربرد آن ؛ دارای کیفیت بالا و استانداردهای آن میباشد.

مونوپمپ ALLWEILER

این برند نیز از بزرگترین و با تجربه ترین سازندگان پمپ غلیظ کش میباشد که بیشتر معروفیتش در زمینه های پمپاژ مواد ویسکوزیته و خمیری و مواد خوراکی و شیمیایی می باشد البته که به طور خیلی وسیعی از آن در صنعت آب و فاضلاب استفاده میشود.

انواع منوپمپ  ALLWEILER 

  •  سری SD
  • سری AE
  • سری SE
  • سری VH

منوپمپ آسیا 

یکی از سازندگان داخلی، شرکت منوپمپ آسیا میباشد که یکی از پر استفاده ترین برندهای صنعتی در بازار میباشد.

این شرکت فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده و در تولید انواع پمپ های غلیظ کش ، پمپ اسکرو ، پمپ سانتریفیوژ و … قدرتمند ظاهر شده و توانسته در بسیاری از صنایع جا پای خود را سفت کرده و از آن استفاده شود . مزیت محصولات این برند ، درصد استحکام کم ، قیمت مناسب ( نسبت به دیگر تولیدکنندگان ) و همینطور طول عمر بیشتری را نیز نسبت به رقیبان خود دارد.

فروشگاه پمپ درویش که زیر مجموعه گروه صنعتی درویش می باشد، یکی از بزرگترین وارد کنندگان ماشین آلات و ابزار آلات صنعتی میباشد که بیش از 50 سال است به این کار مشغول بوده و به دلیل ارائه ی خدمات متفاوت برای قبل از خرید، هنگام خرید و بعد از خرید، توانسته است مشتریان مختص به خود را داشته باشد و بتواند با یک رقابت درست و سالم به مشتریان خود خدمت کند.

فروشگاه درویش فقط نمایندگی برندهای خارجی را ندارد بلکه برای آسانتر کردن کار برای مشتریان خود ، محصولات تولید کنندگان داخلی را نیز ارائه میدهد و به همین دلیل است که شما در این فروشگاه میتوانید به راحتی محصولات را باهم مقایسه کنید .

همانطور که گفته شد از زمانی که شما تصمیم به خرید گرفتید میتوانید با ما تماس بگیرید و در تمام لحظات خرید خود از مشاوره ی همکاران متخصص ما بهره مند شوید و در نتیجه بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *