مونو پمپ ها امروزه یکی از پر تقاضا ترین ابزارآلات صنعتی به حساب می آید؛ که دلیل این امر توانایی بالای آن و تولید و طراحی در مدل و سری های مختلف میباشد.

از منوپمپ ها در صنایع مختلفی استفاده میشود ، که در هر صنعت با توجه به میزان مقاومت مورد نیاز و نوع فعالیت باید سری و مدل دستگاه انتخاب شود ؛ میتوان گفت تولید در مدلهای مختلف در بیشتر اوقات باعث میشود که خریداران در زمان انتخاب محصول مورد نظر خود سردرگم شوند و نوع نامناسبی را انتخاب نمایند به همین دلیل است که یکی از مهمترین خدمات گروه صنعتی درویش مشاوره ی رایگان میباشد.

شما میتوانید با استفاده از راه های تماس ایجاد شده ، با همکاران ما ارتباط برقرار کنید و از خدماتی همچون اطلاع از قیمت های روز محصولات ، مشاوره ی قبل از خرید ، مشاوره بعد از خرید  توضیح شرایط نگهداری ، نحوه ی نصب و …استفاده نمایید.

مونوپمپ در ساختمان سازی

یکی از صنایعی که در آن از منوپمپ استفاده میکنند؛ ساختمان سازی میباشد که برای ساخت فوم بتن به کار برده میشود .

همانطور که میدانید، بتن سبک یکی از مهمترین اجزای ساختمان سازی میباشد که از مواد اولیه ای همچون ماسه، آب، سیمان و… تشکیل میشود ؛ ویژگی هایی همچون سبک بودن ، عایق بودن ، مقاومت در برابر فشار و یا حرارت و صوت باعث استفاده ی همیشگی از این ماده در ساختمان سازی میشود.

ساختمان این نوع به این شکل میباشد که منو پمپ در زیر دستگاه اصلی تعبیه می شود و همچنین دارای فلانج و سر شیلنگ خروجی میباشد.

منوپمپ در این صنعت وظیفه دارد که بعد از مخلوط کردن مواد اولیه ، آن را پمپاژ کند ، به نوعی میتوان عملکرد این منوپمپ را را به پمپ های لوله ای مشابه بدانیم با این تفاوت که در این دستگاه این دریچه ( در کنار دستگاه ) وجود دارد که از طریق آن میتوان مواد اولیه را اضافه کرد.

سری و مدل های مختلفی از این پمپ مخصوص صنایع ساختمان سازی وجود دارد، صنعتکاران عزیز میتوانند با برقراری تماس با همکاران محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *